Hemşirelik
Akreditasyon Kurul-Komisyon-Birim-Komite ve Programları
Akreditasyon İç Kontrol Kurulu Üyeleri Akreditasyon Komisyonu Üyeleri Akreditasyon Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları Eğitim ve Müfredat Komisyonu Üyeleri Eğitim ve Müfredat Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları Program Değerlendirme Birimi Ulusal ve Uluslararası Değişim Programları Koordinatörlüğü Birimi Üyeleri Ulusal ve Uluslararası Değişim Programları Koordinatörlüğü Birimi Usul ve Esasları Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu Üyeleri Ölçme ve Değerlendirme Yönergesi Risk Değerlendirme Komisyonu Üyeleri Risk Değerlendirme Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları Akademik Performans, Danışmanlık ve Kariyer Planlama Komisyonu Üyeleri Akademik Performans, Danışmanlık ve Kariyer Planlama Komisyonu İş Akış Çizelgesi Akademik Performans, Danışmanlık ve Kariyer Planlama Komisyonu Usul ve Esasları Akademik Kariyer ve Danışmanlık Birimi Öğretim Elemanı Uyum Programı Öğrenci Uyum Programı Psikososyal Danışmanlık Birimi Üyeleri Psikososyal Danışmanlık Birimi Çalışma Usul ve Esasları Psikososyal Danışmanlık Birimi İş Akış Çizelgesi Bilimsel, Sosyal, Kültürel ve Sportif Etkinlikleri Düzenleme Komisyonu Üyeleri Bilimsel, Sosyal, Kültürel ve Sportif Etkinlikleri Düzenleme Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları Bölüm Web Sayfası ve Sosyal Medya Tasarım Birimi Akran Mentörlük Programı Üyeleri Akran Mentörlük Programı Usul ve Esasları Dış Paydaş ile İletişim ve Mezun İzleme Komisyonu Üyeleri Dış Paydaş ile İletişim ve Mezun İzleme Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları
2020-09-22

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Eğitim Süreci



 

 

T.C

TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU

HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ

2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİ

Yüksekokulumuz Hemşirelik Bölümünün 2020-2021 Eğitim-Öğretim yılı Güz Yarıyılı Eğitim-Öğretim Sürecine ilişkin 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı ile sınırlı kalmak kaydıyla Üniversitemiz Senatosunun 17/09/2020 tarih ve 2020/20 sayılı toplantısında alınan 02 numaralı kararına istinaden;

1. Güz döneminde tüm teorik dersler online sistem üzerinden senkron/asenkron olarak yürütülecektir.

2. Kuramsal-Uygulamalı derslerde laboratuvar uygulamaları ilgili öğretim elemanları tarafından videolarla desteklenecek ve uzaktan eğitim sistemine online olarak yüklenecektir. Ayrıca videolar ile ilgili küçük tartışma gruplarının oluşturulması planlanmaktadır.

3. Klinik/Saha uygulamaları ilgili öğretim elemanları rehberliğinde online olarak sürdürülecektir. Vaka analizleri, küçük gruplarla tartışma ve makale kritikleri vb. yöntemlerle online sistem üzerinden uygulamaların senkron olarak sürdürülmesi planlanmaktadır.

4. Derslerin değerlendirilmesi süreci ilgili öğretim elemanları tarafından ders başlangıcında açıklanacaktır. Sınavlar online olarak, diğer ders bileşenler ise ödevler/vaka analizleri, mini quizler vb. yöntemler ile gerçekleştirilecektir.

5. Güz döneminde fiili olarak klinik uygulaması gerçekleştirilemeyen kuramsal uygulamalı derslere ilişkin mesleki yeterliliklerin mezuniyet öncesi tamamlanabilmesi amacıyla pandeminin elverdiği koşullarda ve Yüksekokulumuz Yönetim Kurulunun uygun gördüğü tarihlerde telafi eğitimleri yapılacaktır.

6. Uzaktan eğitim ile ilgili öğrenim sorunu yaşayan öğrencilerimizin ilgili danışmanına bilgi vermesi verimli bir eğitim öğretim sürecinin sürdürülmesinde oldukça önemlidir.

7. Tüm öğrencilerimizin senkron derslerin etkili bir şekilde yürütülebilmesi için @nku.edu.tr uzantılı e-posta adresini almaları ve düzenli olarak maillerini kontrol etmeleri gerekmektedir.

8. Ayrıntılara ulaşmak için  tıklayınız.