Hemşirelik
Akreditasyon Kurul-Komisyon-Birim-Komite ve Programları
Akreditasyon İç Kontrol Kurulu Üyeleri Akreditasyon Komisyonu Üyeleri Akreditasyon Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları Eğitim ve Müfredat Komisyonu Üyeleri Eğitim ve Müfredat Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları Program Değerlendirme Birimi Ulusal ve Uluslararası Değişim Programları Koordinatörlüğü Birimi Üyeleri Ulusal ve Uluslararası Değişim Programları Koordinatörlüğü Birimi Usul ve Esasları Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu Üyeleri Ölçme ve Değerlendirme Yönergesi Risk Değerlendirme Komisyonu Üyeleri Risk Değerlendirme Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları Akademik Performans, Danışmanlık ve Kariyer Planlama Komisyonu Üyeleri Akademik Performans, Danışmanlık ve Kariyer Planlama Komisyonu İş Akış Çizelgesi Akademik Performans, Danışmanlık ve Kariyer Planlama Komisyonu Usul ve Esasları Akademik Kariyer ve Danışmanlık Birimi Öğretim Elemanı Uyum Programı Öğrenci Uyum Programı Psikososyal Danışmanlık Birimi Üyeleri Psikososyal Danışmanlık Birimi Çalışma Usul ve Esasları Psikososyal Danışmanlık Birimi İş Akış Çizelgesi Bilimsel, Sosyal, Kültürel ve Sportif Etkinlikleri Düzenleme Komisyonu Üyeleri Bilimsel, Sosyal, Kültürel ve Sportif Etkinlikleri Düzenleme Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları Bölüm Web Sayfası ve Sosyal Medya Tasarım Birimi Akran Mentörlük Programı Üyeleri Akran Mentörlük Programı Usul ve Esasları Dış Paydaş ile İletişim ve Mezun İzleme Komisyonu Üyeleri Dış Paydaş ile İletişim ve Mezun İzleme Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları
2022-12-27

Sanal Gerçeklik Teknolojisi Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik Bölümü Sağlık Teknolojileri Dersinde Öğrencilerin Kullanımına Sunuldu



 

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik Bölümü Sağlık Teknolojileri Dersinde öğrenciler Sanal Gerçeklik Teknolojisiyle buluştular.

Öğr. Gör Özlem KAYA, Sağlık Teknolojileri Dersi kapsamında Öğr. Gör. Yarkın ÇELİK’in yürütücülüğünde öğrencileri sanal gerçeklik gözlükleriyle insan vücudu içerisinde sanal bir yolculuğa çıkarttı. Öğrenciler insan beyninden kalbine, akciğerden sinir sistemlerine kadar insan vücudunun birçok bölgesini ders kapsamında sanal gerçeklik teknolojisiyle gözlemlediler.

Sanal gerçeklik teknolojileri ve gözlükleriyle geleneksel eğitimi harmanlayarak verilen çok yönlü ve hibrit bir eğitim, Öğr. Gör. Yarkın ÇELİK’in yürütücülüğünde, öğrencilere ders içeriğinde sunulmaktadır. Ders kapsamında geleneksel öğrenme modelinin yanı sıra öğrencilerin dijital içeriklerle deneyim kazanmaları amaçlanmaktadır.  Böylece daha eğlenceli ve daha akılda kalıcı dersler hedeflenmektedir.

Ders sonunda birçok öğrenci yeni bir teknolojiyi deneyimleme fırsatı yakalarken, öğrenciler ders kapsamında kullandıkları sanal gerçeklik teknolojisinden ve duydukları memnuniyetlerden dolayı Öğr. Gör. Yarkın ÇELİK’e ve Öğr. Gör Özlem KAYA’ya teşekkürlerini ilettiler.